تحقیقات بازار را درست انجام دهیم!

تحقیقات بازار و نظرسنجی از مشتریان در بسیاری از موارد می‌تواند گمراه‌کننده باشد. اغلب مشتریان واقعا نمی‌دانند چه چیزی نیاز دارند و کمبود دانش فنی و طراحی آنها در بسیاری از مواقع، مانع از آن می‌شود که ایده‌های بزرگی نصیب کسب‌وکارها شود. در حالی که تکیه بیش از حد بر تحقیقات بازار و نظرات مشتریان می‌تواند حتی منجر به شکست یک کسب‌وکار شود، استفاده درست از آنها به شناسایی فرصت‌ها می‌انجامد. تنها باید دانست که در چه زمان و به چه صورتی این تحقیقات را انجام داد.

 

معرفی موفقیت‌آمیز هر محصول و خدمت جدیدی در سه مرحله صورت می‌گیرد: .

تحقیقات بازار را درست انجام دهیم!

تحقیقات ,بازار ,انجام ,مشتریان ,درست ,می‌تواند ,تحقیقات بازار ,در بسیاری ,بسیاری از ,بازار را ,بازار و

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گل من گلی frektaliesib مشاور تحصيلي و برنامه ريز کنکور سایت اینترنتی کویر دکتر علی محمدی پور - با محوریت اقتصاد و صنعت (2) گامی برای استقرار تمدن نوین اسلامی آراس44 فرشید اکبری باغدشت وطن من دوستت دارم مادحون 313